Nyt kirjoitan siis harrastuksistani.

Oikeastaan mulla ei ole mitään harrastuksia enää, olin yhdessä kerhossa, mutta sen viimeinen kerta oli jo. Laskisin itse harrastukseksi sen, että kirjoittelen välillä tarinoita ja runoja. Ja periaatteessa nettisivujen päivittelyn, vaikka mun Anna-sivut ja kaikki muut sivut onkin nykyään vähän vähemmällä huomiolla. Mutta yksi harrastukseni on lukeminen! Mun on pakko lukea aina jotain kirjaa. Ongelma on se, että oon lukenu kirjahyllystä kaikki kiinnostavat kirjat ja luen niitä nyt uudelleen, kun en oo jaksanu kirjastoon raahautua.

Musiikin kuunteleminen - onko se harrastus vai pakkomielle? Mun on ainakin pakko koko ajan kuunnella jotain musiikkia tietsikalta, kun oon netissä, muuten alkaa ahdistaa :''D Nyt soi Paramoren I Caught Myself.

Saa nähdä tuleeko tästä vesivärimaalauksesta mitään harrastusta, mutta nyt olen parin päivän ajan maalaillut jotain vesiväreillä huoneen lattialla. Siitä tulikin mieleen, että Piri tallasi eilen paperipinon päälle ja siihen vesiastiaan, missä mulla on vettä vesivärimaalauksia varten. Käytän niinä vesiastioina neljää huuhdeltua viilipurkkia, kun en jaksa koko ajan juosta vessaan vaihtamaan vettä.

Koirat on jonkinlainen harrastus. Lenkkeilen joskus niiden kanssa. Mutta Piristä ei ole esimerkiksi agilityyn tai tokoon, se on armottoman laiska välillä. Ehkä sen ens vuonna tulevan sheltin kanssa sitten. Uskomatonta mutta totta - sen sheltin kanssa on sitten pakko kokeilla kaikkea - agilityä, tokoa, koiratanssia. Hmmmmm. Ja näyttelyt ja mätsärit tietty. Pirin kanssa on käyty neljässä mätsärissä ja tullaan käymään useammissa. Ja sen sheltin takia Piri kastroidaan. Ei "iloisia" pentutapahtumia.

Tänään pyöräilin tooosi paljon. Kävin aluksi Mustissa ja Mirrissä, sitten pyöräilin keskustaan ja sitten Citymarkettiin, jossa kävin Hesellä ja sitten kotiin. Pyöräilystä voisi mahdollisesti tulla harrastus.