Jeps, eli koulu alkaa 13. päivä.

Tänään, kun olin pyöräilemässä, näin tiellä kyykäärmeen. Se oli keskellä sellaista hiekkatietä. Vilkaisin vain, että mikäs käärme toi on. Sitten näin sahalaitakuvion ja pyöräilin vähän äkkiä pois. Huh. Eka kerta, kun näin käärmeen luonnossa. Lisäksi joskus tänä kesänä autokatoksessa pihalla oli vaskitsa.

Enempää ei ole tullut nähtyä luonnossa muita otuksia, koska hämähäkkejä ja perhosia näkee lähes jatkuvasti. En oo nähnyt luonnossa karhua (onneksi!). Hirveäkään en ole nähnyt, vaikka täälläpäin onkin hirviä. Hirven jälkiä oon kyllä nähnyt.

Ai niin, kerran kun tultiin autolla jostain, tien yli juoksi kettu : DD Ja oravia oon nähny luonnossa aika paljon ja erilaisia lintujakin. Ja jäniksenkin oon joskus nähnyt loikkivan luonnossa. Joskus meidän pihalla kävi rusakoita.

Ai niin, pitäisi ostaa reppu, penaali, Demi-kalenteri ja lisäksi joku vihko läksyvihkoksi. ja sitä ja tätä ja tuota pitäs tehä. Lauantaina käydään Kuopiossa. 22. päivä lähdetään kyämänä Tampereella. Käydään Särkänniemessä. Ja Koskikeskuskes käydään shoppailee : DD

Tänä kesänä on ollut paljon puuhaa. Kaks koiraleirii, käyty Tukholmas, kaks Anna Abreun keikkaa, oltu viikko mökkeilee vuokramökil, joku tavallinen leiri, käyty Kiteen eläinpuistossa.

Pakko sanoa, että ootan Tampereen reissua siks, että siel on Gina Tricot : D Oon käyny Gina Tricotis vaan kahdesti, ja se johtuu siitä et tääl ei oo Gina Tricotia. Tänä keväänä Helsingissä kävin Gina Tricotis. Yks mekko/tunika, legginsit, pinkki hame, musta hame. Ja Tukholmasta ostin Gina Tricotista sellasen hienon mekon : D