Nyt vihdoin arvostelen tän : DD

Kuvia
Ihan kiva musiikki ja sanat, mutta en jotenkin en tykkää. Ei kauheemmin mun makuun. 8

San Francisco
Kaunis melodia ja hyvät sanat. 9

Lautturi
Tässä koko levyn paras kappale - ja ite oon kuunnellu tätä mieleen. Kaunis melodia ja koskettavat sanat, tulee muistoja mieleen. 9½

Viimeinen valitusvirsi
Ihan kiva... Sanat ihan kivat ja melodia, mut ei mun makuun. 8

Taajama
Ihan kaunis melodia... Ja kivat sanat, vaikkei mun makuun olekaan. 9

Pariterapiaa
Hmmm. Ihan ok melodia ja sanat, mut ei mun makuun kyllä, en vaa jotenkin sisäistä. 8

Merimiehen vaimo
Ihan kiva melodia ja sanat. Aika jännä, tai no jotenkin silleen... 8

Tulva
Ihan kiva melodia ja sanat, muttei mun makuun. 8

Lapsuus loppui
Levyn toiseksi paras kappale. Hyvä melodia ja hyvät sanat. 9

Se vaikenee joka pelkää
Hmm. Ihan hyvä. Ihan kiva melodia ja sanat, kertosäe on ehkä paras. Turhan pitkä maybe. 8

Kokonaisarvosana: 9, kappaleet muodostaa hyvän levyn yhdessä.