Jep, ja vielä suomenkielisiä kuulen useammin väärin, kuin englanninkielisiä O_O Ja sitten nauran jälkeenpäin sille, miten tyhmästi olen luullut niiden sanojen menevän :'D Taidankin laittaa niitä, mitä olen väärin kuullut...

Maija Vilkkumaa - Ei
Oikein: Hän sanoo maailma on vaarojen karikko
Väärin: Hän sanoo maailma on vaarojen varikko

Tiktak - Sankaritar
Oikein: Ja vihaan tyyntä myrskyn edellä
Väärin: Ja on viha tyyntä myrskyn edellä

Maija Vilkkumaa - Hei tie
Oikein: Ujonlainen keijukainen, asioistaan vaitonainen
Väärin: Tuollainen keijukainen, asioistaan vaitonainen

Tiktak - Kaikki hyvin
Oikein: Nukun valot päällä että näen paremmin mun unelmissani ja ne ei oo koskaan sekaisin
Väärin: Nukun valot päällä että näen paremmin mut unet missä mikään ei oo koskaan sekaisin

Maija Vilkkumaa - Pohjois-Amerikka
Oikein: Pohjois-Amerikan asukkaat ovat päättäneet tuhota maapallon
Väärin: Pohjois-Amerikan asukkaat ovat päättäneet uuden maapallon

Maija Vilkkumaa - Suojatiellä
Oikein: Valkee, musta, tykkään susta
Väärin: Valkeemusta, tykkään susta

High School Musical 3 - Scream
Oikein: Voices in my head tell me they know best
Väärin: Who's this in my head, tell me to know best

Tiktak - Tuuleksi taivaanrantaan
Oikein: Faija on väsynyt sen duuneihin
Väärin: Faija on väsynyt sun duuneihin

Petra - Kuka mä oon
Oikein: H*lvetin kunnollinen, tarkka, kiltti pikkuinen
Väärin: H*vletin kunnollinen, karttakeppi pikkuinen

Petra - Katuvalot
Oikein: Mies aulaan seisahtaa
Väärin: Mies saunaan seisahtaa

Petra - Rakas kaupunki
Oikein: Paremmat ihmiset, niil on oikee työ
Väärin: Vanhemmat ihmiset, niil on oikee työ
Oikein: Jeesuksen näköinen mies ovella myy taas jotain aatettaan
Väärin: Jeesuksen näköinen mies on pellon myy taas jotain ahventaan

Maija Villkumaa - Luokkakokous
Oikein: Silloin kaikki jo saa juoda kaljaa
Väärin: Silloin kaikki osaa juoda kaljaa
Oikein: Vielä mä oon vieras, väärin, vaikee
Väärin: Vielä mä oon vieras, väärin, oikee

Petra - Pakomatkalla
Oikein: Päivä on niin kuin pitääkin
Väärin: Täällä on niin kuin pitääkin

Haloo Helsinki! - Valherakkaus
Oikein: Valherakkaus, totako tää ois meille huomenna
Väärin: Valherakkaus, tottako tää ois meille huomenna

Haloo Helsinki! - Linnanmäki palaa
Oikein: Sait vaparit laitteisiin, et katsonut tarkemmin
Väärin: Sait mopon vaihteisiin, et katsonut tarkemmin
Oikein: Turhaan sä juokset, jäät vaan polkeen tyhjää portaisiin
Väärin: Turhaan sä juokset jalkaa polkee tyhjiin portaisiin

Irina - Älä sano mitään
Oikein: Älä sano mitään ettet vain sanoisi sitä minkä molemmat sanomattakin tietää
Väärin: Älä sano mitään ettet vain sanoisi sitä minkä maailma sanomattakin tietää

Maija Vilkkumaa - Dingo ja yö
Oikein: Kuulkaas rouvat, teille soivat nää, hehkeet nuoruuspäivienne laulut ou jee jee
Väärin: Kuulkaas rouvat, teille soivat nää, hehkeet nuoruuspäivienne laulut, oi ei, jee

Haloo Helsinki! - Jos elämä ois helppoo
Oikein: Ettei koti ole joku aamu pommitettu
Väärin: Ettei koti ole joku aamupommitettu

PMMP - Oo siellä jossain mun
Oikein: Kuka päättää ketkä saa onnistua
Väärin: Kuka päättää ken täs saa onnistua

ANTEEKSI, tuli mammuttipostaus eikä tuossa ollut edes kaikki, mitä olen kuullut väärin, ja ehkä en kaikkia tule laittamaankaan... Mutta milläs tavalla te olette kuulleet laulujen sanoja väärin? Kertokaa ihmeessä