Eli nyt tästä arvostelu (:

Kovemmat kädet
Melodia on kiva ja sanatkin ovat alkaneet aueta minulle, ja tykkään (: 8½-9.

Matkalaulu
Tästä olen alkanut tykätä todella paljon ♥ Sanat ovat hyvät ja melodia on hyvä. 9-9½.

Oo siellä jossain mun
Melodia on kiva ja sanat ovat hyvät, ja tykkään tästäkin. 9

Päiväkoti
Melodia on hyvä ja jotenkin kuulostaa koskettavalta, ja sanat ovat hyvät. 9

Mummola
Hyvä tämäkin... Melodia on tässäkin hyvä ja tykkään sanoistakin. 8½

Matoja
Ihan hyvä, melodia hyvä ja sanatkin ihan hyvät, en vain ole kuunnellut kovin paljoa tätä. 8½

Auta mua
No voihan. En ole kuunnellut paljoa tätäkään, kun on tullut kuunneltua niitä muutamia suursuosikkeja enemmän. Mutta hyvä melodia ja ihan hyvät sanat. 8½

Onni
Melodia on hyvä ja sanatkin ihan hyvät. 8½

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun
Tästä olen tykännyt. Jotenkin erilaiset sanat ja erilainen melodia. 8½-9.

Maria Magdalena
Ei ihan mun suosikkeja, mutta melodia ja sanat ovat hyvät. Jää ainakin minulla soimaan päähän... 8

Salla tahtoo siivet
No tätäkään ei ole tullut kuunneltua paljoa. Melodia hyvä ja sanatkin ihan hyvät. 8

Kumivirsi
Ihan pirteä biisi, pirteä melodia & sanat. 8½-9

Pikkuveli
No joo, tykkään tästäkin. Melodia ja sanat ovat hyvät. 8½-9-

Kokonaisarvosana: Eiköhän se ole siinä 9 tai 9- lähellä.