Tänään on tullut käytyä lenkillä ja imuroitua oma huone. Lisäksi aloitin uuden blogin, joka on Aniline's photos, valokuvablogini. Niin ei tarvitse pommittaa tänne kaikkia kuvia. Katsotaan nyt, miten hyvin näiden blogien kanssa menee, mutta uskotaan nyt siihen, että se tulee onnistumaan.

Koska oli vähän tylsää, päätin tehdä tällaisen - faktaa-jutun tähän. Olen aiemminkin tehnyt sellaisen, mutta nyt uudempi.

  1. Meillä on kotona kolme koiraa, Vilkku, Miru ja Netta, ja Netta on oma koirani.
  2. Olen Netan kanssa TOKO:n alkeet-kurssilla
  3. Haluaisin vielä kokeilla agilityä Netan kanssa
  4. Tykkään valokuvaamisesta
  5. Kuuntelen musiikkia yleensä aina, kun olen koneella
  6. Viime aikoina olen kuunnellut paljon PMMP:tä...
  7. ...Mutta musiikkimakuuni kuuluu myös Maija Vilkkumaa, Haloo Helsinki!, Jenni Vartiainen, Anna Puu, Irina, Indica ja Chisu...
  8. ...Ja vaikka en ole aikoihin kuunnellut Chisua, tykkään hänen musiikistaan silti
  9. Olen fanittanut Anna Abreuta ja sen jälkeen Haloo Helsinkiä
  10. Tällä hetkellä en taida fanittaa mitään
  11. Menen ensi viikon lauantaina Irinan keikalle Varkauteen
  12. Viimeisimmät levyhankintani ovat Irinan Vahva ja PMMP:n Leskiäidin tyttäret
  13. Pidän nykyisin Antti Tuiskun musiikista, vaikken aiemmin voinut sietääkään sitä
  14. Minulla on tulevalla viikolla syysloma
  15. Aion valokuvata lomalla paljon
  16. Huoneeni on harvoin täysin siisti
  17. Kun katson iTunesista 25 soitetuinta, ensimmäisenä on Anna Abreun kappale Letting Me Go, toisena Haloo Helsingin Vieri vesi vieri ja kolmantena Anna Abreun Shine.
  18. Juuri nyt kuuntelen PMMP:tä
  19. Minulla on silmälasit
  20. Meikkaan aika harvoin
  21. Tilaan Demiä, MissMixiä ja Koirat-lehteä ja lisäksi minulle tulee Shelttiyhdistyksen Sheltit-lehti ja meille tulee mm. Koiramme-lehti.
  22. Aloin eilen tehdä koiraleikekirjaa, johon etsin juttuja Koiramme-lehdistä
  23. Vuosia sitten ostin kirpputorilta vanhoja Koiramme-lehtiä
  24. Tykkään käydä kirpputoreilla
  25. Lempivaatekauppani ovat H&M ja Seppälä
  26. Minulla on paljon koirakirjoja: osa on tietokirjoja ja osa sitten ei
  27. Tykkään koulussa saksasta ja ruotsista
  28. Tykkään kirjoittaa. Se on varmastikin syy siihen, että edes pidän blogia
  29. Harrastan valokuvaamista ja tokoilua (kai se lasketaan, että käyn siellä kurssilla)
  30. Minulla ei ole minkäänlaista sävelkorvaa

No, siinäpä niitä sitten olikin.