Musiikki. Siitä on tullut täälläkin jaettua yhtä jos toista, joten ei enää "sitä samaa" tässä. Mutta mennäänpä sitten itse asiaan.

Kappale, jota olen kuunnellut eniten: Letting Me Go - Anna Abreu
Selityksenä toiminee kai se, että fanitin Anna Abreuta ja tämä oli silloin yksi lempibiiseistäni. On sitä vähän viime aikoinakin tullut kuunneltua, muttei niin paljoa.

Kappale, jota kuuntelin eilen: Vieri vesi vieri - Haloo Helsinki!
Innostuin taas kuuntelemaan HH!:ta ja jumiuduin tuohon kappaleeseen. Se on aivan ihana.

Kappale, jota olen koukuttanut, vaikka aiemmin en pitänytkään siitä erityisemmin: Kohkausrock - PMMP
Kun ostin Leskiäidin tyttäret-levyn, tuo ei päässyt heti suosikikseni, mutta nykyisin pidän siitä jo jonkin verran.

Kappale, joka mielestäni kuvaa kesää parhaiten: Kesä - Maija Vilkkumaa
Kesä, eikä mitään tekemistä... Se on niin totta. Kesällä ei ole aina paljoa tekemistä, se on tullut jo monena kesänä koettua.

Kappale, jonka skippaan monesti: Showdown - Anna Abreu
Se vain ei kolahda.

Kappale, joka on ollut lempikappaleeni: Unsatisfiable - Anna Abreu
Niinhän se silloin joskus oli ja koukutin sitä niin paljon, etten enää juurikaan kuuntele sitä.

Kappale, jota olen kuunnellut viimeksi yli vuosi sitten: Samantekevää - Tiktak
iTunesista löytyi jo useita, joita olen kuunnellut kauan aikaa sitten. Tämän olen kuunnellut iTunesin mukaan viimeksi 28.8.2009.

Kappale, jota kuuntelit viimeksi tammikuussa: Shame - Anna Abreu
Oho, ei voi olla totta. Paitsi että on. Whatever.

Kappale, jota kuuntelin viimeksi lokakuussa: Kunnon syy - Irina & Maija Vilkkumaa
Kas vain, onpas siitäkin kuuntelukerrasta jo aikaa.