Kaikki menee ihan hyvin koulun osalta. Lukujärjestysasiat ovat kunnossa, samoin kurssimäärät. Vain fysiikan pakollinen kurssi jää tämän vuoden pakollisista ensi vuodelle, mutta muuten kaikki alkaa olla hyvällä mallilla. Ensimmäistä koeviikkoa odotellessa...

Mutta eihän tässä ole tarkoitus höpöttää koulusta. Joskus Be my inspiration.-blogissa oli juttua siitä, millaisilla hakusanoilla sinne on eksytty ja minähän tietysti innostuin sen jälkeen itse kyttäämään ja pistämään muistiin noita hakusanoja ja nyt päätin tehdä postauksen tiettyyn aiheeseen liittyvistä hakusanoista. Se ei ole se Isadora Graffiti Nails, millä tänne on hämmästyttävän usein eksytty. Vaan...

Haloo Helsinki! Olen huomannut, että yhä useampia kertoja tänne tullaan HH!-aiheisilla hakusanoilla.

  • soinnut linnanmäki palaa
  • haloo helsinki jäsenet
  • haloo helsinki plantaasi
  • haloo helsingin bändipaidat
  • haloo helsinki entisessä elämässä
  • elli, haloo helsinki!
  • haloo helsinki
  • elli haloo helsinki
  • haloo helsinki elli
  • entisessä elämässä haloo helsinki
  • haloo helsinki, kuule minua
  • haloo helsinki linnanmäki palaa lyrics
  • haloo helsinki keikat
  • vakan alla liekki
  • valherakkaus haloo helsinki soittajat
  • haloo helsinki enemmän kuin elää
  • sinisissä valoissa
  • eikä liekki pala vakan alla, se tukahtuu
  • haloo helsinki eilinen keikka
  • mitä tarkoittaa ei liekki pala vakan alla
  • kuule minua, haloo helsinki!
  • kuule minua haloo helsinki video idea
  • haloo helsingin biisi jossa lauletaan anna minulle hetki aikaa

Päivämääriä en sattuneesta syystä ole pistänyt ylös. Nähtävästi Ellistäkin on muutamaan kertaan tietoa etsitty. Entisessä elämässä-biisikin on tullut mainittua ja nähtävästi aika monta kertaa tänne on löydetty Kuule minua-aiheisilla hakusanoilla/Kuule minua-biisin sanoilla. Nähtävästi HH!:sta on sitten tullut kirjoitettua jonkun verran...