Tosiaan ekan jakson kurssien numerot näkyvät Wilmassa ja hyvin meni, että eipä siitä sen enempää. Muistakaahan käydä edelliseen postaukseen esittämässä kysymyksiä ja postausideoita.

Ja sitten mennään asiaan. Yllättäen musiikkipostaus ja tällä kertaa kehään heitetään asiaan kuuluvasti biisien pätkiä.

Neljä surullista

1. Jokainen yö - Laura Närhi
"Sä et tuu sieltä takas milloinkaan, huudan kuinka kauas ja kuinka kovaa vaan. Sä et kuule rukoustani kuitenkaan, pyydän kuinka kauniisti ja kauan vaan"

2. Ikävänkantaja - Indica
"Taivaalla loistat kun musta on maa, voi kuinka sinua kaipaankaan"

3. Romeo ja Julia - Pikku G
"Sun odotan vielä palaavan, vielä kerran mua halaavan ja jossain taivaan takana taas sydäntemme tapaavan"

4. Everywhere I Go - Anna Abreu
"Traces of your light are disappearing from my life. I wish that I could hold you now but I can only cry"

Neljä kaunista

1. Jälki - Irina
"Rakkaus ei lopu siihen kun aika jättää, kauniimmin muistoissa elää"

2. Sinä olet minä - Anna Puu
"Sinutta on tyhjyys. Sinutta oon vaan lintu siivetön tai kala kuivan maan. Olet mulle autuus, ainutlaatuisin. Vierelläsi kuljen minne menetkin. Sinä olet minä"

3. Kuule minua - Haloo Helsinki!
"Ei rakkaus käyttämällä kulu, se vahvistuu. Eikä leikki pala vakan alla, se tukahtuu. Eikä maailma paremmaksi muutu jos ei sitä paremmaksi tee"

4. Rakkautta, vaatteet, ruokaa - Maija Vilkkumaa
"Voi tää ilta, tuuli kulkee kaislikossa. Hiekalla on lämmin, mä hiljaa huokaan. Tuntuu siltä kuin maailma oiskin paikka jossa kaikilla on rakkautta, vaatteet, ruokaa"

Neljä täynnä asennetta

1. Pokka - Irina
"Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää sinua, avasit mun silmät enkä usko enää satuja"

2. Jos elämä ois helppoo - Haloo Helsinki!
"Tietenkin pitäis tyytyy siihen mitä mä oon saanut aiemmin, ettei koti ole joku aamu pommitettu. Tietenkin pitäis osaa olla onnellinen sunkin puolesta ja sulkee korvat katkeruuden kuiskinnalta"

3. Lattiaa pestään - Maija Vilkkumaa
"Mut ei se mitään, mä kestän mitä vaan, kuulla mitä musta takanapäin puhutaan"

4. Älä riko kaavaa - Irina
"Meille uskoteltiin, parempi sun on niin että valintasi teet ja naulaat sen kii"

Neljä muutokseen liittyvää

1. Muututaan - Tiktak
"Muututaan, me muututaan. Kohta et vanhaa ystävää tunnekaan, kasvanut toiseen suuntaan"

2. Filmi - Irina
"Jotenkin on helpompi uskoo kohtaloon, et näin pitikin käydä"

3. Walking On Water - Anna Abreu
"Like a child I wanted to believe that we could work it out just by walking on water. But time keeps turning things around"

4. Paha sana - Tiktak
"Paha sana ei saa mua haparoimaan"

Neljä kesäistä

1. Kesä - Maija Vilkkumaa
"Kesä eikä mitään tekemistä"

2. Onnen viipaleet - Anna Puu
"Sellaisessa seurassa käy tunnit vartissa"

3. Kesä-95 - PMMP
"Se kesä siis oli viimeinen ja me tiedettiin, se loppuu niin"

4. Idän hitain - Anna Puu
"Hidas ei oo hölmö, nopeet luulee vaan. Vauhtii fiksuudeksi kai kuvitellaan"