En ole käynyt kampaajalla, vaan päätin kertoa hieman, millä hakusanoilla blogiini on eksytty. Parissakin blogissa näin on tehty ja nyt minäkin haluan tehdä niin. Olen viime vuoden kesästä lähtien kerännyt ylös hakusanoja, joilla tänne eksytään. Tässä nyt tältä vuodelta.

haloo helsinki elli tai elli haloo helsinki
Näillä tänne on eksytty useamman kerran. Ikävä kyllä en ole tainnut kertoa Ellistä kovinkaan paljoa.

haloo helsinki sinisissä valoissa blogspot
Blogspotia tämä blogi ei ole nähnytkään. Sinisissä valoissa on tosin taidettu mainita.

hienoja kenkiä
Kenkiä minulla on. Eri asia, ovatko ne kaikki hienoja.

kuopio shoppailu
Tälläkin on eksytty tänne useamman kerran. Kuopiosta olen kirjoittanut juu, mutten siellä shoppailusta erityisemmin.

graffiti kynsilakka tai grafiitti kynsilakka tai isadora graffiti tai muuta vastaavaa
Kerran olen postannut kuvan, kun olen tuolla kynsilakalla kynteni lakannut. Yllättävän usein tänne noilla hakusanoilla eksytään!

dingo keikka
Hmm, jaa-a

kajaani blogi koeviikko
En ole Kajaanista. Koeviikosta olen toki kirjoittanut.

eduskuntatalo
Ehkä kerran mainittu...

gladiaattorisandaalit
Niitä löytyy kolmet!

mammuttihirsi
Niin mitä?

haloo helsinki säveltäjä
En ole tästä kirjoittanut.

kirosanoja
Taisi tämä blogi tuottaa pettymyksen, kun ei täällä kirosanoista ole kirjoitettu

lukio kirjoitukset laukku
Lukiossa olen, mutta kirjoitukset ovat vielä kaukana edessä. Ja mikä laukku?

mitä kaikkea tietoa henkilökorttihakemukseen pitää laittaa
Noo... Se selviää siellä poliisilaitoksella.

ruskeat hiukset vaaleilla raidoilla
Näin oli seiskaluokalla, mutta eipä ole enää.

kansainvälinen tykityspäivä
Niin mitä?

linnanmäen julisteet vuosien varrelta
Mistä minä sen tietää voisin?

kevätjuhlamekot 2012
Löytyvät kaupasta. Hehheh..