On noissa muissa blogeissa näkynyt jonkun verran sitä, että on tietty määrä faktoja blogin pitäjästä ja nyt minäkin tässä innostuin tekemään tällaisen listan...

  1. Olen syntynyt vuonna 1995
  2. Menen syksyllä ysiluokalle
  3. Kasilla tykkäsin kielistä (joista olen aina tykännyt) ja hissasta...
  4. ...mutta ysillä ei ole hissaa
  5. Todistuksessa minulla oli kaksi kymppiä, yksi saksasta ja yksi ruotsista...
  6. ...en osannut odottaa ruotsista kymppiä.
  7. Koko todistus oli parempi kuin odotin, keskiarvo oli parempi kuin mikä minulla on ikinä ollut...
  8. ...minkä takia ysillä pitää tehdä töitä, että numerot pysyisivät samoina.
  9. Meillä on kolme koiraa
  10. Pidän monista koiraroduita, mutta mielestäni kaikki koiranpennut ovat söpöjä
  11. Haluaisin opiskella vielä ranskaa, espanjaa ja italiaa
  12. En ole ollut kertaakaan lentokoneessa sen jälkeen, kun olin yksivuotias, enkä haluaisikaan matkustaa lentokoneella.
  13. Haluan kuitenkin käydä vielä Saksassa, Sveitsissä, Itävallassa, Ranskassa, Espanjassa, Italiassa ja Ruotsissa.
  14. Tykkään lukea
  15. En osaa sanoa yhtä ainoaa lempikirjaa tai lempikirjasarjaa, niitä on niin monia.
  16. Olen lukenut kaikki Harry Potter-kirjat monta kertaa.
  17. Kuuntelen musiikkia tosi paljon. Kuuntelen mieluiten Haloo Helsinkiä, Maija Vilkkumaata, Jenni Vartiaista, Chisua, Irinaa, PMMP:tä, Anna Puuta, Indicaa ja Katri Ylanderia, toisia useammin, toisia harvemmin.
  18. Kuuntelin joskus paljonkin Tiktakia, mutta nyt en ole pitkään aikaan kuunnellut, enkä kyllä Anna Abreutakaan. Enkä Petraa. Katy Perryä olen joskus kuunnellut. Joskus saatan kuunnella Rihannaa.
  19. Olen fanittanut Tiktaktia ja sittemmin Anna Abreuta...
  20. ...mutta en enää kumpaakaan, nykyisin fanitan Haloo Helsinkiä, jos voin sanoa tätäkään ihan fanittamiseksi.
  21. Lempikarkkejani ovat mm. salmiakit ja hedelmäkarkit...
  22. ...irtokarkit ovat parhaita!
  23. Tykkään keväästä ja kesästä, mutta en siitä kun on liian kuuma.
  24. Syksy ja talvi menettelee, mutta silloin kun on tosi kylmää, tekisi mieli olla sisällä eikä mennä ollenkaan ulos.
  25. Olen ollut kahdeksalla Anna Abreun keikalla...
  26. ...ja kolmella Haloo Helsingin keikalla...
  27. ...ja lisäksi yhdellä Tiktakin keikalla, yhdellä Maija Vilkkumaan keikalla ja yhdellä Katri Ylanderin keikalla, ja jos keikaksi lasketaan se, kun Idols 2008-finalistit jakoivat Clas Ohlsonilla Joensuussa nimmareita ja lauloivat välillä, niin sitten olen nähnyt Anna Puunkin kerran livenä.
  28. Haluaisin nähdä livenä vielä Maija Vilkkumaan (uudestaan), Anna Puun, Irinan, Jenni Vartiaisen, Chisun ja PMMP:n.
  29. Kesällä en tykkää käyttää sukkia, jos ei ole pakko.
  30. Ala-asteella innostuin jossain vaiheessa Tokyo Mew Mew-mangasarjasta. Innostus meni sittemmin ohi.

Siinä 30 faktaa (: