Ajattelin nyt kertoa, millä keikolla olen vuosina 2006-2010 ollut.

2006
2006 syksyllä olin katsomassa Tiktakia Joensuussa Ilosaaressa, kun Tiktak esiintyi Tuuliajolla-kiertueella. En muista päivämäärää, eikä tällä koneella ole kuviakaan siitä.

2007
8.3.2007 olin katsomassa Maija Vilkkumaata Joensuussa Carelia-salissa. Eka ja toistaiseksi ainoa kerta, jolloin olen nähnyt Maijan. 10.11. olin katsomassa Anna Abreuta Isossa Myyssä. Se oli eka Annan keikka jolla olin. Olin silloin aika lyhyt, ja oikeastaan en juurikaan nähnyt Annaa, ainoastaan kuulin.

2008
6.6.2008 kävin katsomassa Anna Abreuta Joensuussa Karjalan messuilla ja tyhmänä katsoin tietysti vain Annan ekan esityksen, enkä toista. 7.6. kävin katsomassa Katri Ylanderia samaisilla Karjalan messuilla. Olin Katrin keikalla eturivissä. 13.12. olin katsomassa Anna Abreuta Jyväskylän Paviljongissa. Se oli eka Annan keikka, jossa minulla oli oma kamera mukana. Muistan kiljuneeni onnesta, kun kuulin pääseväni keikalle. Jyväskylän Paviljongissa esiintyivät tuolloin myöhemmin Sturm Und Drang, jota en varsinaisesti nähnyt (mutta kuulin) ja Cheek, jota en nähnyt enkä kuullut.

2009
15.5.2009 olin Anna Abreun keikalla Joensuun Kimmel Nightissa. Se on ollut toistaiseksi paras Annan keikka, jolla olen ollut. Se oli korvaava keikka, alun perinhän Annan piti esiintyä Joensuussa 6.3. Se oli ainoa keikka, jota olen odottanut todella, todella paljon. 27.6. olin Imatralla katsomassa Anna Abreuta, kun Anna esiintyi Imatra Big Band Festivalilla. 17.7. kävin Annan keikalla Leppävirralla/Heinävedellä Tanssipaviljonki Tulenliekissä. 21.11. oli eka kerta, jolloin näin Haloo Helsingin. Pääsin ekaan riviin.

2010
13.2.2010 Anna Abreun keikka Varkaudessa Warkaus-salissa avasi tämän keikkavuoden osaltani. Vain viikkoa myöhemmin olin Haloo Helsingin keikalla Kuopiossa Nuorisokesksu/Kulttuuriareena 44:ssä. Pääsin sielläkin eturiviin ja keikan jälkeen sain nimmarit kaikilta + yhtiksen Ellin kanssa. Seuraavana päivänä eli 21.2. olin Kuopiossa Kuopion musiikkikeskuksessa katsomassa Anna Abreun ja Antti Tuiskun yhteiskonserttia.

15.5. oli taas aika nähdä Haloo Helsinki! - Kajaanissa pesiskentällä. Keikan jälkeen sain kaikilta nimmarit. 10.7. oli seuraava keikka - jälleen kerran Haloo Helsingin. Keikan jälkeen sain jälleen nimmarit kaikilta ja yhtiksen Ellin kanssa. Olin siellä ja Kajaanin keikalla eturivissä. 6.8. olin katsomassa Anan Abreuta Joensuun musiikkifestivaalilla - jonotus oli yhtä tuskaa siinä helteessä, mutta päästiin toiseen riviin. Kun keikasta oli kulunut vähän aikaa, näimme Annan ja saimme nimmarit + yhtikset.

Tänä vuonna menen vielä katsomaan ainakin Irinaa. Irinaa menen katsomaan Kajaaniin - ne liput voisikin jo ostaa. Anna Puu olisi syyskuussa keikalla Joensuussa, mutta keikkapaikka on Kimmel Night ja se on K-keikka. Lokakuussa Jenni Vartiainen esiintyy Kimmel Nightissa, mutta sekin on tietysti K-keikka. Kaksi hyvää artistia, jotka haluaisi nähdä livenä, mutta joita ei voi nähdä. No, ehkä vielä jonain päivänä.