Kauniiden biisien soittolistaa.

Jälki - Irina
"Ikuinen jälki sinusta minuun jää", "Rakkaus ei lopu siihen kun aika jättää, kauniimmin muistoissa elää"

Sinä olet minä - Anna Puu
"Sinutta on tyhjyys, sinutta oon vaan lintu siivetön tai kala kuivan maan. Olet mulle autuus, ainutlaatuisin. Vierelläsi kuljen minne menetkin. Sinä olet minä."

Worst Part Is Over - Anna Abreu
"When it gets hard, you gotta stay strong, when everybody wants you to fail"

Tie - Chisu
"Mut mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää"

On elämä laina - Erin
"Olet kaunein alla kuun, pienen hetken vielä mun"

Viimeinen maalissa - Haloo Helsinki!
"Rakkaus on lyhyt kuin varpusen lento vasten tornitalon lasista seinää"

Hiljainen maa - Indica
"Hiljainen maa niin suojeli lastaan, ei et surra saa"

Children Of Frost - Indica
"The sea that we saw was a desert of snowfall, the children of frost marched into the deadly dawn"

In Passing - Indica
"When it hurst inside, read all the signs"

Missä muruseni on - Jenni Vartiainen
"Tuuli tuule sinne missä muruseni on"

Mä annan sut pois - Laura Närhi
"Sammuu, talossamme lamput sammuu"

Kuuraiset puut - Maija Vilkkumaa
"Jos mikään ketään koskettaa, yleensä musta se on roskaa"

Midnight Sun - The Sounds
"Like a midnight sun you're the only one who can set me free"

Jos menet pois - Suvi Teräsniska
"Jos menet pois, mitä minulle jää"

Tuuleksi taivaanrantaan - Tiktak
"Jäit tuuleksi taivaanrantaan"

Ohne Dich - Rammstein
"Ohne dich kann ich nicht sein"