Vaan miten kirjoitat yhdestä lempilevystäsi, kun voit kuunnella kaikkia biisejä skippaamatta yhtään? Yritän nyt ainakin.

Hyvää matkaa
Hyvä aloitus levylle. Tässä on jonkinlainen tarina, tämähän on koottu Ellin Facebook-tilapäivityksistä.

Kuule minua
Kaunis biisi. Tykkään sanoista tosi paljon. Marko Annalan sanoittama ja säveltämä tämä biisi on.

Kokeile minua
Ensimmäisen single tältä levyltä. Tykkään, vaikkei ehkä aivan lemppari olekaan. Video sai miettimään uudelleen biisin sanomaa.

Miltä nyt tuntuu
Hyvä biisi ja yllättäen tykkään taas sanoista. Taidan vain toistaa itseäni. Mutta niin, Leo laulaa myös tässä biisissä - enemmän kuin Kokeile minua-biisissä.

Jos mun pokka pettää
Koska hehkutan aina sanoituksia, hehkutan tätäkin. Yksi lempparini.

Sairastun sinuun
Lemppari tämäkin. Onkohan tällä levyllä vain lemppareita?

Teidän lapset
Kivalla tavalla erilainen HH!:n biisi.

Moshpit
Tämä ei aluksi auennut minulle kovinkaan paljoa, mutta sittemmin aukesi enemmän. Tästä tulee mieleen joku keikka.

Viimeinen maalissa
Kaunis biisi. Ekoja lemppareitani tältä levyltä.

Ihan sattumaa
Ei alkuperäinen lemppari, mutta olen tästäkin oppinut tykkäämään.

Maailman toisella puolen
Tosi hyvä biisi, tykkään taas vaihteeksi sanoituksista.

Kokonaisarvio
Erinomainen levy, ehdottomasti Haloo Helsingin! paras. En skippaa yleensä yhtään biisiä, jos kuuntelen koko levyn.