Näin Idolsin aikaan, jolloin normaalisti liimaudun television ääreen, päädyinkin tänne. Miksikö? Koska Hennariikka pääsi suoraan finaaliin. Siksi näin. Nyt päästäänkin muistelemaan menneitä oikein kunnolla.

Kymmenen vuotta sitten - 2001

Olin kuusivuotias ja seurakunnan kerhossa. Tykkäsin koirista ja minulla oli ihan tavallinen peruspolkkatukka, koska en halunnut pitää hiuksiani poninhännällä.

Viisi vuotta sitten - 2006

Olin 11-vuotias ja menin syksyllä viidennelle luokalle. Pidin koirista ja inhosin muutamiakin asioita. Haaveilin kai kasvattavani joskus koiria. Sain syksyllä hammasraudat. Ensimmäinen koiramme Susku piti lopettaa.

Kolme vuotta sitten - 2008

Aloitin syksyllä seitsemännen luokan ja sain ensimmäiset silmälasini. Tykkäsin koulussa kotitaloudesta ja inhosin yllättäen liikuntaa. Minulla oli kamala otsatukka ja ruskeat hiukset vaaleilla raidoilla.

Kaksi vuotta sitten - 2009

Menin kahdeksannelle luokalle syksyllä. Minulla oli vielä elokuussa tummanruskeat hiukset vaaleilla raidoilla, mutta koulukuvassa taas punaiset hiukset ja ensimmäistä kertaa vino otsatukka. Sain toiset silmälasini.

Vuosi sitten - 2010

Leikkautin sivuotsatukan ja lyhennytin hiuksia vähän. Värjäsin hiukset ruskealla, mutta väri ei juuri näkynyt. Lyhytkarvainen colliemme Piri jäi auton alle. Meille tuli pitkäkarvainen lyhytkarvainen collie Miru toukokuussa ja kesäkuussa sain ensimmäisen oman koirani, shetlanninlammaskoira Netan. Kävin rippikoulun opetuskerroilla ja kesäkuussa olin päivärippikoulussa. Hiukseni olivat punaruskeat ja juurikasvua oli kamalasti, mutta ennen konfirmaatiota hiukset värjättiin.

Kesällä kävin Helsingissä ja syksyllä Helsingissä ostoksilla sekä Järvenpäässä Anna Puun konsertissa. Syyslomalla kävin Irinan konsertissa Varkaudessa ja olin Netan kanssa Netan ensimmäisessä match show:ssa.

Kuukausi sitten - 24.2.2011

Olin käynyt edellisellä viikolla Kuopiossa. Odotin Helsingin matkaa, joka ei ollut kuitenkaan maailman paras kiitos flunssani.

Viikko sitten - 17.3.2011

Tein postauksen koulusta. En tehnyt mitään erikoista.

Eilen

Kävin kaupungilla ja sovitin H&M:llä vaatteita löytämättä mitään. Istuin tietokoneella ja luin myös välillä jotain kirjaa.